"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

sâmbătă, 25 iunie 2011

Unde eşti copilărie?...





Copilul din mine zice că jocul e crâncen,
dar viaţa e minunată!



Copilul din mine se poate agăţa de orice fleac
considerându-l important.




Copilul din mine se bucură de Soare şi culori,
se dă în leagăn şi se amuză din orice fără să gândească
că nu-l mai încap hainele copilăriei...şi că pantofii au început
să-l strângă şi să-i provoace răni...





Copilul din mine copilăreşte gândindu-se la adolescenţă,
la romanele lui Dostoievski, la poeziile Anei Blandiana,
la poveştile nemuritoare, la cântecele audiate în sala de muzică a bibliotecii
visând la cât de multe va face în viaţă...







Copilul din mine copilăreşte inconştient fiind că învelişul carnal nu-i mai este pavăză...





Sunt trist şi vesel în acelaşi timp,
sunt şi nu sunt,
gândesc ce cărare să încep...
gândesc ce mai pot învăţa
în scurtul timp ce-l mai am...








ANDREI, Trendul codurilor,
1 iunie 2011


7 comentarii:

  1. niciodata chiar daca anii se aseaza armonios pe umeri, nu ne putem rupe de copilarie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos....intotdeauna in suflet ramanem copii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Copilăria este o lume de miracole şi de uimire a creaţiei scăldate în lumină, ieşind din întuneric, nespus de nouă şi proaspătă şi uluitoare.
    Copilăria se termină atunci când lucrurile încetează să ne mai mire.

    (Eugene Ionesco)

    Când nu mai eşti copil, ai murit de mult!
    (Constanatin Brâncuşi)

    Îmbrăţişare cu Soare tuturor! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubesc cu toată puterea copilul din fiecare, copilul de lângă mine, copilul din suflet!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă avem suficientă putere să rezistăm otrăvii vremurilor ăstora , vom putea rămâne copii până la sfârşit ...Ce poate fi mai frumos decât acea visare continuă şi nevinovată ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred că doar uitarea ucide copilăria..

    RăspundețiȘtergere