"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

miercuri, 4 aprilie 2012

Şi băieţii sunt sinceri...câteodată, nu-i aşa?

Era 1 noiembrie 2010, pe "trendul codurilor"...
Iar Andrei ne recomanda un alt film cu schepsis:



Şi ne punea tărtăcuţele să mediteze intensiv la nişte vorbe adânci de acolo:

— De ce murim?
— Ca sã facem ca viaţa să fie importantã.







.....

PTRUPTRUCEA:

Bună seara, domnu' andreiradu!
Aaaa.. era un film!
Credeam că e fo vorbă mai meşteşugită d-a ta.
Da' sună bine! Că şi io mă-ntreb...
că adică la ce ne-am mai născut pă lume?!...





Să ştii că am învăţat dă la tine să vorbesc frumos şi politicos la început.
Şi la urmă.
Iar la mijloc să spui ce-ai dă zis.




Andrei :
:)
Este un boţ de dialog al celor doi protagonişti!
:)


Ptruptrucilă, io am învăţat la şcoală că e musai să existe un început, o încheiere şi, la mijloc, un cuprins.
Dacă am învăţat greşit, atunci e numai vina dascălilor!
:)








PTRUPTRUCEA:

Da, da! Tu ai dreptate! Aşa e!
Da' io vream să zic că nu mai contează cât dă tare poţi să bagi o strâmbă pă la mijloc, dacă te porţi frumos la început şi la urmă.
Omu' nu mai poa' să să supere.



I-adevărat că tu faci numa' câteodată aşa.
Îl încerci pă om şi paaaac!... bagi o strâmbă!
:))
Eşti tare, te-am văzut! Ca tine nu ştie nimeni să facă aşa...
:))
Da' eşti băiat dă treabă, d-aia mi-a plăcut dă tine.
Că nu te superi niciodată.
Şi eşti dăştept!




Andrei:
:))
Păi, Ptruptrucilă, ori spun ce am de zis, ori bag o strâmbă...una din două...sau amândouă
:))
Decât o discuţie siropoasă şi obtuză, prefer ...
:)




De supărat se supără doar "văcaru' pe sat"!
:)
Fiecare om să spună ce gândeşte, bun/rău, aia gândeşte.
Decât dulcegării şi linguşeli, prefer "pac-pac"!
:))
Sunt un om normal, ca voi toţi, cu o mică diferenţă: îmi place să mă manifest cum îmi dictează tărtăcuţa, nu cum vrea "soţietatea".
:)

PTRUPTRUCEA :

Aşa, aşa! Brava! Şi io tot aşa!
:)



Da' io n-am maniere!
Hai că la bărbaţi, trecă-meargă.
Da' cu femeile....Mamă, cu femeile e dă rău!
Ai avut dreptate.
:)



Da'aicea, la voi, am găsit numa' fete una ş-una.
Nu e niciuna d-aia smiorcaită şi leşinată!
D-aia mi-a plăcut.
Toate e cu draci pă ele(sub50)!

Au, iar am gresit! Tre'a să zic că e "dăştepte" cu draci pă ele.
Da' am uitat cuvantu'.
Să mă iertaţi, doamnelor şi domnişoarelor, dacă treceţi p-acilea cu cititu'!

Andrei:
:)
Ptruptrucilă, eşti modest din cale-afară!
:))
Parol pe onor!
Ai şi gentileţe, ai şi şarm, ai şi umor, şi măsură în ce faci.
Nu mai vorbesc de cultură!
Ai multe calităţi într-o singură tărtăcuţă...
Nu te mai da "lovit", căci am văzut cum te curtează fetele...ba îţi fac şi invitaţii în privată...

PTRUPTRUCEA:

Aoleoooo...dacă aş fi avut două!
:))
Zi-i mai bine dovleac, că şi tărtăcuţa e tot neam cu el, da-i mai mică!


Io am capu' mare! E mare el, nu-i dă la băutură, că io beau mai rar.
Da' şi când beau!
:))
Şi să ştii, andreiradu, că io nu mă bag în privata nimănui...dăcât dacă n-am fost atent.
Doar la Happy am căzut ca prostu' în privată!
Şi m-am umplut dă... bogdaproste!

5 comentarii:

  1. :))
    La superlativ!
    Mi s-a facut un dor nebun de PTRUPTRUCILA!
    Sarut'mana de amintire, munte de frumusete!
    Daca dai de ptruptrucila, spune-i ca mi-e un dor al naibi de dor de el.

    Las la portita... crengute de salcam.
    Bucurie ce-mi esti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărut'mâna şi eu ţie, Zâmbet de Soare, pentru acelaşi lucru!
    :)
    Am dat peste dragul nostru Ptruptrupcilă, dar...pe facebook! :))
    Te asigur că şi lui îi e un dor nebun de tine, de noi.
    Mai ales de celebrele noastre îmbrăţişări! :))

    Mmmm, salcâm! MULŢUMESC! Încă o amintire demnă de...cufăr!
    :)

    Aşez cu grijă un fir de mărgăritar în buzunarul de la piept, bucurie de BUCURIE ce-mi eşti, na! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    ... pai daca ii e dor de ce nu mai da si el un semn de viata?
    L-a sechestrat facebucele?!

    Multumesc frumos pentru firul de margaritar. IL IUBESC!
    Pup cu drag.
    Daca-l mai vezi pe Ptruptrucila da-i doua scatoalce peste tartacutza, poate asa-si aminteste sa treaca si pe la noi!
    Pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. :))
    Ete, vezi? Avea dreptate Ptruptrupcilă!
    Iar spui ce-ai de zis...pe la curprins!
    :))
    Sau ai băgat iar o strâmbă?!
    Sau...amândouă?
    :))

    Cum mi-am luat iarăşi cu grijă notiţe de la tine :))
    uite, chiar acum fug pe facebuce :))
    şi-am să-i zic ceva frumooos pîrdalnicului.
    La început.
    Şi la sfârşit!
    Iar pe la mijloc...paaaac! îi dau două scatoalce peste tărtăcuţă!
    :)))
    Să vezi ce repejor vine!

    Pup şi io, cu mai mare drag,na,
    da' mai repejor că...am treabă!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Gata, am rezolvat-o: i-am zugrăvit scatoalcele pe perete!
    :))
    Să aşteptăm încrezători efectul!
    deşi...mie nu cred că-mi iese chiar ca ţie, cu toate introducerile şi încheierile!
    :))

    RăspundețiȘtergere