"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

joi, 14 octombrie 2010

4 martie - o zi a dialogurilor..."cutremurătoare":)



Mihaela Mihai - Primavara, primavara
Asculta mai multe audio diverse

BlueIris:

E clar! Primăvara asta face tot mai multe "victime". Înmugureşte în suflete şi se lasă cu zbânţuieli şi...inflorescenţe de zâmbet.

Alessia:

Dacă am o inimă simţitoareeee, ce-s io de vină?!...:(

Maria:

"Fireşte, totul era o exagerare, ca să ne amuzăm."
Foarte bine te înţeleg, Iris. La fel procedez şi eu adesea. Cred că şi Alessia înţelege foarte bine. Vezi şi tu singurică în ce "spectacole" intrăm toţi. :))

Alessia:

Iris dragă,

Dacă eşti aşa de grijulie ca să nu înţeleagă oareşcine cine-ştie-ce din spusele tale, ca să nu aibă nimeni nici un dubiu că glumeşti când glumeşti, înseamnă că n-ai prea fost prin preajma maidanelor noastre atunci când pe Andrei, pe Maria şi pe mine ne-apuca pohta de zbânţuială, bulgăreală, jumuleală etc etc...Că dacă erai, bănuiesc că te îngrozeai! :)))
Că de-nfierbântaţi ce eram de zbânţuială, nu mai avea nici unul timp să se tot scuze c-a glumit..Şi se glumea, tataie, nu alta!:)))

Ca de altfel aşa cum se întamplă mereu pe maidanele astea ale noastre. Că de-aia-s maidane şi nu...altare, de pildă: ca să ne jucăm când terminăm de opintit la trebile ăle serioase rău de fiecare zi... Şi facem, uneori, adevarate cure de râs - catharsis-uri mai zdravene decât o mie de incantaţii dezlănţuite pe plaiurile energetice ale naţiei :)))

Aşa că pe-aici, ori prin vecini, pe la Maria sau Andrei, poţi glumi pe săturate. Fără explicaţii! Nimeni nu se va supăra, te asigur! Ba dimpotrivă: chiar avem nevoie de întăriri! :)))

Maria:

Alessia, sper s-o cooptăm pe Iris la câte-o bulgăreală, acum, că s-a mai obişnuit cu noi. Şi eu l-aş mai invita şi pe Sorin. E mare tăcere la el în ultima vreme. Mă tem că-l pierdem şi pe el.
Bogdan a dispărut ... Dan văd ca stă departe de asemenea manifestări ...
Cred că sunt semne prevestitoare de...2012!

BlueIris:

Am observat că voi vă faceţi ades dedicaţii şi declaraţii de natură afectivă, şi cum eu nu cunosc adevărata natură a relaţiilor dintre voi, însă am experienţa mai puţin plăcută a "nevestelor disperate", mă justific din bun simţ, nu din alte considerente.

Prin urmare, câtă vreme habar n-am ce este între domniile voastre, iar eu m-am fript amarnic cu ciorbă, suflu în toate iaurturile...

Alessia:

Maria, ei bine, draga mea, şi eu am detectat oareşcari semne prevestitoare de...2012!

Întâi şi-ntâi de toate, DAN mă făcu să cred că, daaa, 2012 e mai aproape şi mai răvăşitor decât credeam. Că iacă reviriment în atitudinea 'mnealui:

http://100ro.blogspot.com/2010/02/cunoasteti-limba-daca.html

La adresa cu pricina, io fac acuşica trimitere expresă la comentariul lui Dan din chiar ziua de Marţişor, când a dat Dumnezeu şi i-a pus pe buze chiar cuvintele care îi exprimau neaoş gândul de-l muncea:

"Anonimo,(...) nu mă cert cu tine, pentru că eşti idioată!"

WOW!:)))))

IRIS încă mai bălăngăne între "cuminţenia" leşinat-conformistă si tentaţia de a se înfige şi ea, cu tot sufletul ei frumos de copil şi cu tot umorul ei spumos, în zbânţuielile noastre maidaneze :))
După cum simţăsc io, mai e nevoie doar de-un mic dar vioi impuls. Dintr-o parte, ori din cealaltă a "baricadei".
Şi tareee îmi mai doresc să decidă "soarta" în favoarea noastră, a maidanejilor!:))

SORIN...preferă, cred, "tăcerea", fiindcă se puse, breee, pe...filosofeală!:)) N-ai văzut că mi-a declarat-o dăunăzi fără nicio jenă?!:))
Pot să jur însă că atunci când mai coboară şi el, deh, ca omu', din înălţimile pur contemplative, hălăduieşte amuzat şi pe maidanele noastre:)) Da' tot păstrând tăcerea. Ca să rămână un filosof sadea, nu?:))

Nici pe BOGDAN nu cred că l-am pierdut! Că îi e prea drag de noi, aşa "nebuni" cum suntem, ca să stea prea mult timp departe :) SPER că nu greşesc!:(

Aşadar, draga mea, eu una văz că..."semne bune anul [2012] are"! :))

Maria:

Iris, mă declar un iaurt paşnic. :)

"Semne bune anul are"! ... :)

Alessia:

"Adevărata natură a relaţiilor" dintre noi, maidanejii, a fost şi ea declarată icişa fără nici un dubiu:
A TUNAT ŞI NE-A ADUNAT! :))


















Cu alte cuvinte (ori chiar cu astea), dacă ne "tună" să ne facem dedicaţii, cadouaşe şi declaraţii, fix asta facem!:)) Dacă ne "tună" să ne bulgărim, aţine-te, tataie, bulgăreală!:))

Şi ne e taaare bine aşa! [da' asta cred că se vede deja cu ochiu' liber, nu?:))] INDIFERENT cât de ofuscaţi se mai arată câte unii (elevaţi nevoie mare!), la "vedere", ori (mai ales!)...dedindos :))

Iris, vino cu noi PUR ŞI SIMPLU ori de câte ori îţi face plăcere! Noi ne bucurăm MEREU de prezenţa ta. SINCER!:)

Maria:

Ei, Iris, adevărata natură a relaţiilor dintre noi cred că nu o poate certifica nici "preşedintele" statului în stat, darmite careva dintre noi!:)) De asta cred că ai tu niscaiva dificultăţi.
A fost un soi de Big Bang, după cum spune Alessia într-un mod mai ... popular:))

4-5 martie 2010,
pe "Maidanul cu dragoste"


MIHAELA RUNCEANU-SA FIM COPII
Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu