"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

joi, 7 octombrie 2010

... încălţarea puilor

Pe maidanul virtual,
Ai strâns păsăroi cu har.
Dar să vezi năstruşnicie
Sunt desculţi şi n-au chipie.

Mergi de pune-le ghetuţe
La boboci, pui si puicuţe!
Fiindca vremea e-n schimbare
Şi aşteptam zăpadă mare.

O sa crească pân'la grindă
Iar de-or fi desculţi prin tindă,
Parcă-i văd, cu mic, cu mare,
Degeraţi pe la picioare.

Nu ţi-e milă, n-ai habar
C-o să-i doară în zadar?
Ba, mai fă-le şi şosete,
Să ai, să le pui în ghete.

Iară când s-o dezgheţa,
N-ai să crezi cât vor cânta
Mulţumire ca să-ţi fie,
Şi-or oua de bucurie!
de Iris, fata frumos colorată

6 comentarii:

  1. :)
    Domnia ta e foarte hotărât. Ne-ai "încălţat" din prima, ca să mă păstrez in context. O să fac o mică adăugare la poezie, pentru a căpăta mai mult sens. E vorba de o strofă pe care te-aş ruga să o pui prima.

    Alessiei

    Pe maidanul virtual,
    Ai strâns păsăroi cu har.
    Dar să vezi năstruşnicie
    Sunt desculţi şi n-au chipie!

    Mulţumesc!
    Meriţi o plantaţie de ghionturi amicale, pentru această idee. Şi-un muah!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deh, asta e! :(

    Mă apuc de treabă, de strâns "amintiri" :)

    Chiar va fi o adevărată bucurie!

    Pup şi iară pup pentru gândul tău cel bun, cald şi frumos, pentru ziua de azi! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai mi-a venit o idee şugubeaţă: voi reface "filmul" petrecerii de inaugurare a "Camerei speciale"! :))))

    Asta DA amintire, nu?! :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multe clipe minunate au devenit amintiri frumoase, dar timp si rabdare s-avem sa le cautam si... sa le postam!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Las' tu pe mine, că am să execut io nişte "montaje" de celea de-ale mele, cu vorbe amestecate cu imagini şi muzichii, de-o răsuna valea..:))

    RăspundețiȘtergere