"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

joi, 7 octombrie 2010

Speţă la Oreste - file de poveste


"Intrarea într-o altă rezonanţă ne va proiecta într-o dimensiune în care tot ceea ce gândim se va manifesta imediat, ştiind deja că timpul este unitatea de măsură care-i permite gândului să devină realitate."
(Fragment din Oreste-gurumicareste - "2012 şi intrarea într-o nouă dimensiune")



Cetăţeanul Popescu, după ce se văzu cu sacii în căruţă materializându-şi gândurile cu contul cel gras de la bancă, cu divorţul şi cu damblageala cu care l-a cadorisit pe şeful lui, îşi propuse:

— Aş vrea s-o posed pe actriţa de cinema X.

Actriţa de cinema X, aflată pe primul loc în topul celor mai frumoase, mai talentate şi mai bogate actriţe din lume alături de alte doua milioane de actriţe care şi-au materializat aceleaşi gânduri, dar din păcate aflată la al şaptesutelea milion de astfel de dorinţe de posedare manifestate de diverşi admiratori, care bineînţeles că s-au tot materializat imediat, îi răspunde agonizând:

— Popescule, înainte să ţi se-ntâmple materializarea gândului doresc să te transformi imediat într-o balegă uscată laolaltă cu toţi cei care m-au vrut şi a căror dorinţă le-a fost materializată până acum. Arză-v-ar focu' de obsedaţi!

"Căţea!" mai apucă să zică Popescu cuprins de o combustie internă şi mirosind urât, a balegă arsă.

BBC News: Stirea 1
"Dragi telespectatori, în mod ciudat, curtea Hollywoodului a devenit o menajerie umplută până la refuz de câini, gorile, hiene, măgari, porci şi gâşte proaste.
Singura fiinţă umană care mai exista prin preajmă este cerşetorul surd şi orb care, iată, încă cerşeşte la intrarea din faţa platourilor de filmare şi care, de bunăseamă, nu a auzit de povestea lui Oreste - file de poveste."

BBC News: Stirea 2
Astăzi la orele 10 a.m. pe conspiraţioniştii mondiali Bilderberg, care se pregăteau de câteva mii de ani să extermine omenirea, i-a luat dracul.

BBC News: Stirea 3

Norul gros de fum provenit de la câteva milioane de balegi arse în această dimineaţă, continuă să acopere cerul.
de Dan Ioaniţescu

2 comentarii:

  1. Ce surpriza mi-ai facut Andreiule! :)))
    Sa dea Dumnezeu sa ti se-mplineasca gandurile cele mai ascunse! :)))))))))))))

    Bag seama ca ne-ai facut un club! :)
    Sa fie ceasul cel bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine v-am regasit, dragii mei! Va multumesc pentru invitatie si pentru ideea nastrusnica de a construi acest 'maidan' ce poarta amprenta sufletului vostru! Va imbratisez, oameni frumosi ce sunteti!

    RăspundețiȘtergere