"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

vineri, 8 octombrie 2010

Singuri acasă (1)

22 decembrie 2009
Apare miraculos în ciberspaţiu „Camera specială” – maidanul Mariei.
Este darul ei de Crăciun pentru Andrei, alias „Împăratul Albastru”.
Bucuria exploziv-copilărească a lui Andrei, de a fi primit un aşa dar special, combinată cu bucuria noastră, a găştii, de a fi iarăşi împreună, mai ales la o aşa frumoasă petrecere, de căsuţă nouă, precum şi atmosfera magică a acelor zile din preajma Crăciunului s-au amalgamat „periculos”, rezultatul fiind o zbânţuială virtuală de pomină!

Convingeţi-vă singuri!























andreiradu
:))))
Uraaaaa, ma cocoţ direct pe lampadar!

Maria
Crezi tu că avem noi condiţie de cocoţat pe lampadar ?

Maria
Deci, să inaugurăm: Arpagic Albastru, poţi tăia panglica albastră!
Să ne trăieşti şi…toate celelalte frumuseţuri verbale. :)























alessia
Uraaaaaaaaaaaaaaaaaa! La mai mare!!! Să se-nvârtă după soare!!!

andreiradu
Bii, v-aş pupăci de v-aş îmbujora precum fata cu bujori în obrăjori a lui Dan Spătaru.
Mi-aţi făcut amândouă câte un cadou de mai mare frumuseţea!

Maria
ok. :) Să trăim cu toţii !
Îmi doream raftul cu cărţi.
Iar dacă Alessia ne-a învinuit cu „camera specială”.... să ne trăiască Alessiaaaaa !

Am să adun aici ce mi se mai pare ok de lecturat.
Dacă aveţi noutăţi ce merită lecturate, vă rog mult să le ataşaţi.



















andreiradu
E o idee super-faină!
O să fie ca un biblioraft.
Cine doreşte poate să ataşeze ce i-a plăcut mai mult din ce a lecturat, iar cine este îngândurat "ce să citesc?" intră aici şi se serveşte cu idei.
Felicitări! JOS PĂLĂRIA!

Da' pot să mă cocoţ pe lampadar?

alessia
Vreau şi euuuuu pe lampadaaar!!! :(((((((((((((

Maria
Quasimoto mic şi albastru, ce eşti tu , Arpagic !

andreiradu
Fatăăă, ce surpriză!!!
Alessia, o cuprindem în braţe şi o strângem cât să-i tăiem respiraţia?
Ţi-am zis eu pe maidanul dragostei că Maria coace ceva,a?
Eeee... fi'mi'ar intuiţia să-mi fie!
Dar nu mă aşteptam chiar la o „cameră specială”, mă aşteptam la o postare specială...

andreiradu
Maria, fă-le invitaţie şi celorlalţi prieteni ai noştri, sunt convins că se vor bucura şi mai sunt convins că vor veni cu recomandări bune pentru umplerea raftului cu lectură frumoasă şi specială.

Maria
Urmează să îi invit. :)

Eu vă mulţumesc, vă doresc să veniţi oricând vă face plăcere şi să vă simţiţi ca acasă. Cheile sunt sub pervazul cu muşcată.

Maria
Serviţi şi un pic de eclectic, vă rog. Chiar acum l-am scos din cuptor. :)

















alessia
Mulţumesc!
Se serveşte cu muştar sau cu frişcă?:)))

andreiradu
:)))
Suuuper!
Alessia, îmi dai voie să te trag de codiţe?
Apoi să te dansez pe "last christmas"?
Apoi să dansez un tango d'amour cu Maria şi să o ciupesc?
Am voie?

Maria
Alessia, ia întâi cu muştar, mamă !

alessia
Da’ de ceeeee să mă tragi de codiţeee?:(((((((((((((((((

andreiradu
E o nebunie aici!
Mă simt în..."singur acasă"!

















andreiradu
Alessia, dă-te jos de pe lampadar!

Maria
Da, aici, împăratul poate să se simtă ca singur acasă. :)

alessia
Împărate, zi drept: nu aşa că tare ţi-e bineee între…două?!

Maria
Alessia, dă-te jos că aprind lumina !!!! :))))

alessia
L-am întrebat ceva pe 'mnealui şi se făcu că plouă, parşivenia:))))
E ocupat cu pişcatu’:))))

Maria
Pe cine pişti, maestre?!... că acuşi aprind lumina!
Numai să se coboare, Alessia, muntele de frumuseţe ...

andreiradu
ce m-ai întrebat?
aaaa...
dacă mi-e bine între două?!
MAXIMĂ SINCERITATE:
Mă simt precum un…(am şi lapsus de atâta frenezie!)…cum le zice ălora ştabani de la arabi?
fi'mi'ar bostanul!
cum le zice, că mooor?!

alessia
Ete că nu mă dau jos nici de-a naibii de pe lampadar, na!
Nu mă dau jos şi gata, NA!!!

Ştii cum zicea Măria Sa vodă Ştefan: „Să mă scobor la tine, au să te înalţ la mine"? :))))

andreiradu
ŞEIC!!!
Daaa, între două mă simt ca un şeic!
Sunt cel mai tare şeic!























Alessia, dă-mi mâna să te descocoţ de pe lampadar, că aprinde Maria lumina!

Maria
Fii tu sănătos, că iubirea-i efemeră. :)
Şi-ntre…nouă !

Maria
Am aprins luminaaaaa ! :))))
Da' se luă curentuuu’ ...

andreiradu
Hai, alessia, dă-mi mânuţa şi descocoaţă-te.
Nu te mai trag de codiţe, promit.
Te pupic frumos şi te duc până pe maidanul dragostei în braţe.
E bine?


MARINA VOICA -- VIVAT VESELIA
Asculta mai multe audio diverse

9 comentarii:

  1. :))))))))))))))

    Alessia, multumesc. :) Eu am pierdut postarile de atunci.

    Si din nou, Alessia, "camera speciala" e din vorba ta. Tu ai fost cea care s-a plans ca "nu avem si noi o camera speciala de lectura". :)Sarutmana, nasa draga ! :)

    Si da, e adevarat, a fost cadoul meu pentru voi, doi nebuni frumosi. :)

    M-ati cam speriat atunci, stii bine, ti-am povestit. :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Poza lui Arpagic Albastru e de gazeta. :)))
    Asa ca, daca imi permiti ... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ...amintiri si amintiri!
    ARpagic o sa mai "cosmetizeze" un pic "lucratura".
    Sarut'mana, alessia!
    Ce viataaaaaa

    RăspundețiȘtergere
  4. Si multa vreme i se tot spuse "Imparatul albastru". :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Le-am clociiiit ceva timp!!!:))) Juma' de zi mi-a luat de aranjat doar textul!
    Cu pozele a fost mult mai simplu: mi-au venit ca pe bandă rulantă - la ţanc!

    SPERAM să vă fac amândurora o surpriză plăcută, o bucurie!
    Pare-se că am reuşit! :)

    Voi încerca să fac rectificările cu pricina.

    Pup şi iar pup pe fiecare în parte şi pe amândoi laolaltă! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pupaceli Alessia, albitura mica. :P
    Te sarut ! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am râs şi mai mult la faza cu "liniştea dinaintea...furtunii" :))))

    E de rău dacă tac mai mult, nu?! Înseamnă că ceva...coc eu!
    Nu e prima dată când mi-aud vorbe de genul ăsta! :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place imbinarea comentariilor voastre cu pozele. Sunteti şugubeţi :))))

    RăspundețiȘtergere