"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

marți, 12 octombrie 2010

Maria, despre valori

Eu nu l-am cunoscut pe Florian Pittiş ca tine, ca om, atât de în carne şi oase, încât să-mi dea tangibil din frumuseţea sa. L-am cunoscut şi am crescut cu dânsul ca întruchipare a ideii de frumuseţe complexă, de limpede, de curat, de drept şi poate, uneori, de răsucire lăuntrică dureroasă şi revoltă minunat sublimată. Un buchet de idei şi stări frumoase mi se rostogolesc în interior ori de câte ori glasul său stăpâneşte liniştea. Există oameni care atunci când vorbesc se face LINIŞTE. Eu l-am iubit pentru liniştile sale, pentru modelul pe care l-a creat şi pe care l-a lăsat în mine. Sau poate mie, ca şi altora, multora, mi-a fost uşor şi drag să-l interiorizez.

Mi-aş spune că-i e bine, că-i e mai bine acum.
Restul ar fi datoria mea. O datorie grea, de suflet. Şi frumoasă.

Am pierdut foarte multe glasuri şi valori în ultima vreme. Şi mă cutremur de fiecare dată când încă o voce îşi capătă liniştea. Nu ştiu ce va rămâne în schimb. Prea grăbită pare să le fie trecerea…


MARIA, frumuseţe serenă,
4 februarie 2010,
pe Maidanul cu dragoste

Florian Pittis - Seninatate

Asculta mai multe audio folk




Florian Pittis - Oameni buni
Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu