"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

duminică, 24 octombrie 2010

Homo luminosus, ho'oponoponopono ho' şi brrrr…mrrrr…hrrrr

Chiar la începutul lui 2010, pe Andrei l-a bulversat cu totul o veste mareee: "Vineee! Vine HOMO LUMINOSUS!"...Şi s-a pus să naraze pe blogu-i propriu despre asta, cam aşa:



















Şamanii şi-au trimis trâmbiţaşii să ne anunţe venirea lui HOMO LUMINOSUS!
Ce avem de făcut? Simplu! Să ne înscriem la cursurile de iniţiere în cele nouă ritualuri Munay Ki. Dar cursurile acestea nu sunt ţinute de vreun şaman autentic şi nici de doctorul care a facut vâlvă cu acest nou "sport spiritual", ci cu un oareşcine care a participat şi el la un astfel de curs şi care a obţinut, astfel, o patalama ce îi dă dreptul de a oganiza astfel de activităţi.
Citesc şi rămân de-a dreptul siderat. E un fel de „telefonul fără fir” în stil ezoteric. Amuzant.


Victor Socaciu - Doamne, fa-ma prost!
Asculta mai multe audio diverse


Doamna Camelia, cea care organizează un asemenea curs, nu are pe site-ul său o biografie, ştim doar că este Ticketing Manager într-o agenţie de turism. De-a râsu' plânsu'…
Putem citi, totuşi, acolo cum că "Ritualurile Munay Ki sunt „codurile" pentru noul om, cunoscut şi sub numele de "homo luminosus" sau "fiinţa de lumină".
Munay Ki desemnează nouă mari ritualuri de iniţiere care provin de la vechii membrii ai poporului Laika, femei şi bărbaţi deopotrivă, cunoscători ai secretelor terapeutice de mult uitate de omul modern. "


Intenţia lui Andrei, buna şi frumoasa sa intenţie fusese aceea firească: să declanşeze o dezbatere serioasă, foaaarte serioasă, pe tema impostorilor-"învăţători" din efervescentul câmp al cunoaşterii "ezoterice", în care cohorte de bravi românaşi opintesc din greu să capete lumina după care tot oftează din rărunchii sufletului de atâta amar de vreme. Mai ales că pârdalnicul de 2012 bate deja nerăbdător la uşă!

Dar iată ce s-a ales de seriozitatea şi profunzimea dezbaterii preconizate de Andrei:

Dan Ioaniţescu:

Eu am auzit de poporul acesta, Laika. Un popor foarte temerar şi cu spiritul cunoaşterii foarte dezvoltat. Un exemplar a fost trimis în cosmos înaintea lui Gagarin. Laika era o femelă din rasa ciobănesc alsacian, care pentru câteva zile a fost extraterestră.

Doamna Camelia are ca hobby ticketingul sau Munay ki-ul? În orice caz, anunţul se adresează exclusiv politeiştilor, beţivilor şi ateilor, pentru că la sfârşitul cursului omul pleacă cu certitudinea că există un singur Creator.
Pentru cei foarte interesaţi să aprofundeze, doamna Camelia le pune la dispoziţie şi niscai bilete de avion. Probabil. Nu-i chiar aşa de rău. Banii nu trebuie să stea la fraieri!

Alessia:
Uraaaaaaaaaaa! Evrikaaaaaaa!
În sfârşit, AM ÎNŢELES !!! Asta vară, doamna Camelia ne împărtăşea tuturor o experienţă de-a domniei sale de-a dreptul extatică: pe când se ultraviola pe malul mării, cică a lovit-o năpraznic un şir de..."orgasme auditive" !...
Ei bine, dragilor, iată că am acum şi explicaţia cea mai plauzubilă a acestui fenomen paranormal, care, deh, tre’ să recunosc, mi-a schimbat coloru' în verde-prăzuliu din pricina invidiei...Că mi-s şi eu de-un sex cu 'mneaei, da' de aşa "succesuri" io n-am avut parte niciodată!
E clar: pârdalnicele astea de „Ritualuri Munay Ki” sunt cheia...problemei!!! Că ete-te ce zice mai la deal: „ELE [ritualurile cu pricina] NE AJUTĂ SĂ PĂŞIM SPRE PLENITUDINEA NATURII NOASTRE"!!! Păi nu de…plenitudine ziceam şi eu,a!?!
Dragilor, eu vă las!...Fug să prind un bilet de avion, că cine ştie când 'oi mai avea o ocazie de asta!...E posibil să trebuiască să mă ultraviolez şi eu picuţ pe malul mării, ca doamna Camelia, da' nu-i bai...Ce nu face omu' pentru nişte "orgasme auditive" aşa de zdravene ca ale ei, nu?!...Pa, pa, pa!

Andrei:
Frumoşilor, chiparoşilor, inimoşilor, mie zău de îmi vine să zâmbesc!
Fenomenul acesta a luat aşa o amploare încât, dacă ieşi din lumea virtuală mai mult timp şi te învârţi în lumea reală şi, curajos fiind, să intri în vorbă cu necunoscuţi sau necunoscute, constaţi că vorbeşti cu un fel de…zombi: au acelaşi limbaj, aceleaşi mimici şi aceleaşi zâmbete, aceleaşi reacţii, când sunt puşi într-o anumită situaţie.
Poate eu sunt dus cu pluta! Da’ ştiti cum? rău de tot dus cu pluta!
În fine... îl aştept pe Homo Luminatus să-mi lumineze şi mie bostanul, că zău a prins pojghiţă ruginoasă în acest domeniu.

Alessia:
Dacă erai damă, şi te bucurai şi tu de nişte chestii de alea audive, nu te-ai mai fi necăjit aşa…Sigur ţi-ar fi venit să...zâmbeşti [ ori poate să...zOmbeşti?!]..:)))

Andrei:
Numai damele zâmbesc, domnii zOmbesc!
Alessia, ai prins sau nu bilet?
Şi în ce direcţie? Să nu-mi spui că deja ai acces la nivelul 7, că mă spânzur de fluierul piciorului... De ciudă!

Alessia:
Da! Da, ete că am prins bilet! Deaocamdată am să mă voiajez pân' la nivelul 7...
Dragilor, vă spui drept că HOMO din fiinţa mea profundă a-nceput deja să se...LUMINOSUS! Simt eu...:)))

Maria:
Alessia, de la tine veneau ondele astea, valuri-valuri, de-mi tulburau audiţiile ?

Andrei:
Vezi Maria, deja pluteşte şi reverberaţia plutirii ei ne onduieşte şi pe noi!
Oare mai e necesar să ajungem la nivelul 7, sau trecem la al 16-lea instant (3 în 1, că tot e la moda)??

Alessia:
Mariaaaaaaa:) Să nu-mi spui că tu ai DEJA…reacţii...auditive, că mă spânzur!!!

Andreeeeei, dă-mi şi mie fluieru' piciorului tău...să mă spânzur puţin...Că picioru' meu cântă numa' la oboi...Ăla o fi bun de spânzurat?! :))

Maria:
Ce-i drept, am nişte audiţii foarte rafinate, Alessia. :))
De-ja!!!

Andrei:
Ce-aţi spune dacă ne-am reprofila pe ritualuri…româneşti (sunt mai multe de 9!), că slavă domnului avem destule!

Alessia:
Andrei, dragule, mi se pare mie, sau deja te şi vezi vreun şaman de...Carpaţi!:))
Trece-mă pe lista dacă faci şi tu oarece cursuri! Mă înscriu şi la tine!;)))

Maria:
Alessia, şeic, nu şaman!
Cât de prielnice îţi sunt undele alea ... ?

Andrei:
Biii, gata cu cârcoteala! Mă dor musculeţii. :)

Alessia:
pe mine...ficaţii!!!

Andrei:
Să ştiţi că sunt supărat pe voi…Mi-aţi distrus bunăciune de postare serioasă, zău aşa!
Sabotoare ce-mi sunteţi!..:(

Maria:
Promit ca nu mai fac :(

Alessia:
Milă mi-e de postarea ta serioasă, Andreiule, da' de bunăciunile mele de onde auditive mi se rupe inima, zău! :)

Andrei:
Păi de ce le-ai interferat cu postarea mea,a? :(

Maria, dacă nu mai faci, te bat...cu fluierul piciorului…de care nu am fost în stare să mă spânzur de ciudă că Alessia a atins nivelul 7 iar eu nu!

Alessia, vino cu ficaţii ăia ai tăi încoa' şi povesteşte-ne cum e la nivelul acela!

Maria:
Andrei, ondele e biruitoare şi răzbătătoare, că de aia e onde veritabile. Intereferează cu tot ce le stă în cale. Părerea mea.

Alessia:
Să vezi tu ce unde şugubeţe or ieşi din interferenţa asta! :))
Cam cum îs acuş undele mele cerebrale...:)) Oare or fi şi niscaiva unde...hepatice, că io pe-acolo simţăsc ete-acu’un junghi...Sau poate-aşa se manifestă orgasmu' auditiv la nivelul 7 ?!? Mai stii?! :))

Maria:
Daca e la ficaţi, esti la 5, Alessia, nu te iluziona de la creier!

Andrei:
Da’ de Ho’oponopono ce ziceţi?!
Iată cheia pentru dragoste, bani, libertate şi fericire pe care o cautam de atâta timp: ho'oponoponoponoponopono!!!

Maria:
Andrei, do you have Ho'oponopono simplified ?
Please ... short procedure!

Alessia:
Andreeei, repetă pe silabe, te rooog, că aicea sus, la nivelul...9...incantaţia ta se aude cu ecooou...:)))

Andrei:
Alessia, coboară-ţi dedindosul spre nivelul inferior, la care ne aflăm, şi ascultă cum trebe mantra ho'oponoponopon ho'!

Maria:
Andrei, ho' final e de oprire, înţeleg ?

Andrei:
Da, acel ho' e de final, Maria, dar reincepe... imediat, până ne dumirim de ne cocoţăm noi la Alessia, sau îşi scoboară ea dedindosul la noi…

Alessia:
Io cred că HO' e ca să pot frâna eeeu!...că mişcarea mea e uniform rectilinie fără frecare...ba chiar, după cum mă simţesc, pare a fi de-a dreptul...cuanticăăă...Aoleoooo, mama ei! Că planez zburătăcit razant la nivelul ierbiiiii...:)))

Andrei:
La nivelul ierbii lipsa :))
Nu mai pooci, musculetii mei! Au , au şi vaoleaaau!

Maria:
AR, dă-i repede softul de zbor, Alessiei. Acum! Acum e momentuuuuuul !!!

Alessia:
Ioteee c-am aterizat şi eeeu, na! Huuuh! Cu dedindosu' olecuţă zdrelit, da-n linii mari...întreg! :)))Aaahhh, că bine-a mai fost!:))

Andrei:
Alessia, te-ai disipat, unde-mi eşti?
Hai să revenim la mantra ho'oponoponpono…brrrr…mrrrr…grrrr
Ştiţi ceva? Eu mă duc la naninaninaninanina…

Alessia:
Adicătelea aşa, Andreiule! M-ai făcut să cobor...în jos...mai dihai ca un Luceafăr...şi acuşicaaa, haidi, pa, că mi s-a făcut somn, da???...Invidiosule şi trădătorule!:))

Andrei:
Alessia, trebuia să te descocoţi, că tre' să dormi şi tu ca tot omu', într-un pat, cu o pernă sub cap şi un pled să-ţi ţie de cald. Ştiu că-ţi place să stai cocoţată, da’ nu te-ntrece cu gluma, că s-ar putea să rămai într-o zi suspendată pe undeva, şi ne pricinuieşti nouă necazuri serioase!

Andrei:
Maria, somn uşor, vise încântătoare şi o dimineaţă strălucitoare!
Sarut'mana.

Alessia, te îmbrăţişez ca un pătimaş, pentru că:
1. nu m-ai purtat la nivelul 7 şi m-ai lăsat aici, la nivelul meu, între-ale mele şi cu ale mele;
2. pentru că te-ai descocoţat... (uf, îmi produci emoţii ori de câte ori îţi iei zborul!).
Să ai o noapte frumoasă, liniştită şi mâine de dimineaţă să-ţi zâmbească toată faţa de bucurie!
Noapte bunică, internautelor!

Alessia:
Te sărut, Andrei, pentru că:
1. nu m-ai lăsat să mă disipez în spaţiu şi ai slobozit incantaţia aia de aşa mare efect;
2. mă trimiţi la culcare (abia aştept să mai rememorez şi eu olecuţă...zborul!);
3. pentru că...eşti un pătimaş, na!:))
Noapte frumoasă şi albastră!
Ne-om vedea şi mâine, dacă om mai fi prin zona asta de Univers! :))











5 ianuarie 2010,
trendul...codurilor

4 comentarii:

  1. :)
    Chiar că n-aveţi nici voi toată ţigla pe casă. Cum zicea Maria de mine, la un moment dat. Cică aş avea o doză zdravănă de nebunie, da'-mi stă bine.
    :)))))))
    Aşa şi cu voi.
    Şi tare-mi sunteţi dragi. Acu' poci pentru ca s-o zic cu toate tastele fiindcă o şi simt. (Doamne, că bine mai e!)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Camelia!
    O fata deosebita. Mi-e dor de ea.
    S-a pitulat in ciberspatiu, ca nu cumva sa o gasesc construindu-si o casuta in care sa-i "ademeneasca" pe novici, sa le spuna cateva fraze nlp-iste si-apoi sa le ia banisorii de prin buzunare.
    :)
    Facea parte din gashca... s-a retras! banul e mai important decat orice, pana la urma, nu?!

    RăspundețiȘtergere