"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

sâmbătă, 9 octombrie 2010

GRATIAE...





1. AGLAIE ("Frumuseta" )

„Dacă sunt o undă care se propagă sferic înseamnă că pot fi în acelaşi timp în mai multe locuri şi că ocup un spaţiu din ce în ce mai mare.”

2. THALEIA ( "Orgia" )

"Deşi este plăcut să te fure somnul într-o bibliotecă, totuşi cea mai proastă soluţie de compromis pe care o văd, ar fi înfiinţarea unor biblioteci publice cu televizoare şi sticle cu bere (gratis), dosite în rafturi, printre cărţi.
Şi-atunci telenoveliştii mai dibaci ar putea găsi Newcastle Brown Ale la secţiunea de literatura engleză, Guinness la cea irlandeză, Miller sau Budweiser la americană, Pilsener sau... stupoare: Budweiser la literatura cehă, Bière Bourbon ("Dodo") sau Biere du Demon, la franceză, Stela Artois la belgianăa, Beck's şi alte 1299 de branduri la cea germană, Gambrinus şi Azuga la română, Nostro Azurro la italiană, Salitos, Corona, Dos XX (Dos Equis) la mexicană, Effes la turcă, Mithos la greacă, Baltika şi Jigulevskoie la rusă...
Ei hai, că nu sunt alcoolic.
:)) Am gustat doar o mică parte dintre ele, (şi nu între două lecturi, evident)
...
— Doamnă bibliotecară, o bere prolecultistă, mai precis Mitrea Cocor, aveţi?
Nu aveţti?
Mă rog, atunci daţi-mi cartea!

3. EUPHROSYNE ( Element transcendent )

"Revelaţia a venit pe nepregătite, într-o seara de primăvara aşteptând un troleibuz.
Eul m-a părăsit brusc pentru câteva clipe.
Cu mirare şi stupefacţie m-am regăsit (impropriu spus, mai degrabă eram ) oriunde primprejurul meu dar şi aiurea.
Eram tot, în tot, peste tot.
Nu, nici aşa!
Verbul ,,eram" presupune eul. Totul era şi în mine. Şi nici aşa nu e corect căci noţiunea de ,,mine" nu mai exista.
Oricum presupun că inţelegi că s-a întâmplat dizolvarea.
M-am trezit într-un soi de vibraţie, eram acea vibraţie, una cu chiştocul din faţa mea, cu aerul, cu asfaltul, cu pomii şsi cu oamenii care aşteptau în staţie."
...
Unitatea perfecta (a două contrarii cu cel de-al treilea element transcendent):

"Vom muri si vom vedea"

Desenul şi fragmentele-text
 Dan Ioaniţescu

Un comentariu: