"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

vineri, 8 octombrie 2010

Singuri acasă (2)






















alessia
Vodă Ştefan, şeici, împăraţi...ca la nebuni, muuuuiiiicăăăă!!! :))))

Maria
Aşa, Alessia, Împăratul se vrea urmat : )

andreiradu
Nuuuu, nu-mi plac imperativele!
Jos imperativele!!!

Maria
Alessia ! Jos imperativele ! :)))

Maria
Alessia, păi s-a autoproclamat şeic ...
Ieri, împărat; azi, şeic; mâine-poimâine ...

andreiradu
Am zis că mă SIMT ca un şeic, Maria!
Hei, mă zburlesc acuş de cade şi lampadarul!

Maria
Da' ce, esti păun acum ?????
Vezi cum i se urcă la cap, Alessia ???
Aşa, sub ochii noştri !

Alessia
Dap…Ba se zburleşte, ba ne dansează, şi mai şi pişcă ce prinde...
I s-a urcat puterea la ...creastă!

alessia
Jos imperativele?!…de tooot???
Hai să le dau, na!
Da’ ete că nu găsesc încheietoarea, na! :))))
Măiculiţăăă, ce ţi-e şi cu imperativele astea…că greu se mai dau jooos, uff! :))))






















Maria
E un imperativ cu fermuar, Alessia. De asta nu poţi deschide încheietoarea.

Maria
Orice împărat are un moment de glorie la întronare, Alessia, nu fii egoistă !!!
Să se bucure !

alessia
Mamăăă, iote ce mi se mai bălăbănesc literele astea prin faţa ochilor...
Mariaaaaa, ce-ai pus, bre, în eclecticu’ acela???
Sau o fi de la muştar...că-s cam alergică...
Offff, nici că reuşesc cu imperativele astea...
s-au agăţat acu’ în pârdalnicu’ ăsta de lampadar!

andreiradu
Bravo, alessia, ai pus punctul pe eclectic!
Şi mie mi se bălăbăne literele.

Maria
Păi, ia frumos prinţesa , după cum promiseşi, şi du-o la casuţa ei . :)

andreiradu
Maria, vreau să faci curat, dar să rămână cămăruţa pentru nebunii!
Eu mai vreau nebunii, mă simt precum în copilărie, când plecau părinţii de acasă şi-mi chemam amicii şi…să te ţii prăpăd!
Când se reîntorceau părinţii, aveam parte de aceeaşi lecţie educativă: morala de rigoare şi pedeapsa inerentă: nu mai ai voie să ieşi din casă!
Ete-te fleoşc!

Maria
Ia hai, la casele voastre, că asta nu-i o casă aşa de…specială, totuşi ... :)))

andreiradu
Alessiaaaaaaaaaaaa, te iubesc!
"năsucurile fine ca să nu leşine"
TE IUBESC!

alessia
Şi eu TE IUBEEEESC, na!

andreiradu
Ştiu, na!

andreiradu
Ai văzut că ne dă afară?!
Uite şi mătura cum flutură lângă uşă... sau nu e mătură?!

Maria
Păi eu ce să fac, să mă uit la voi cum vă iubiţi ?!
Da' cine credeţi că-s eu ? :)

andreiradu
Păi, te iubesc şi pe tine.
















alessia
Hai pe la casele noastre că deja bat vecinii în calorifere ca apucaţii!

andreiradu
Gata!
M-am scuturat de emoţiile şi manifestările puerile, atât de dragi mie (din când în când), mulţumesc specială doamnă Maria pentru surpriză, pentru balul acesta fluşturatec şi nebunesc.
M-am simţit ca-n copilarie (şi nu mint), adică…MINUNAT!

Multumesc şi Alessiei, o iau frumuşel de braţ să o însoţesc până pe maidanul dragostei (dacă-mi dă voie).

Maria, o noapte furtunos de frumoasă să ai în continuare, să-ţi fie sufletul plin de bucurie, măcar pe jumătate pe cât e al meu şi fie să ne întâlnim ori pe maidanul meu, ori pe maidanul dragostei, ori pe lângă raftul cu cărţi.
Noapte bună, căsuţă cu cămăruţă specială!

Maria
:)
Să fiţi sănătoşi !
Raftul va rămâne. :)
O noapte bună !

andreiradu
Ps. Maria, încă o-mbrăţişare de bucurie pentru surpriză, pentru cadoul tău de Crăciun.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu