"Ne-am fost alături şi când ne-a fost bine, şi când ne-a fost rău. Am împărtăşit opinii, idei şi percepţii; ne-am cunoscut aşa cum suntem - cu defecte şi calităţi. Le-am acceptat cu reciprocitate şi ne-am bucurat când ne-am revăzut, fără resentimente. Adică am fost o „familie" în virtual…" (Andrei)

miercuri, 27 octombrie 2010

"frigul scandinav"

Am citit şi parcă am şi-nceput să mă schimb. De unde am tras concluzia că nu sunt mort. Doar mă transform.
Şi parcă nici ploile nu mai sunt ce-au fost...
La vecinu-n curte plouă cu broaşte, iar la mine cu cârnaţi...























Sunt tare năcăjit că nu am bani de muştar!


PTRUPTRUCEA,
27 octombrie 2010, 21:27,
în "Colivii pentru idei"

3 comentarii:

  1. HA! HA! Io am scris asta! Acuma am niscai mustar da de cand a iesit soarele au disparut carnatii.

    RăspundețiȘtergere
  2. e bine sa ploua si-asa...mai bine decat cu nisip de sahara...

    RăspundețiȘtergere
  3. Rad, de-mi sare mustarul, si nici asta nu-i asta meu ! Da e bun, e dulce, de "tencurci".
    :)):)):))

    RăspundețiȘtergere